loading...
باران موزیک
soheil بازدید : 13 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

تنظیم : نادر کوهستانی ، سومین آهنگ از آلبوم “من” که بزودی منتشر خواهد شد

Amir Tataloo   Bezar Too Hale Khodam Basham دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم

 

-

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham

——————————————–

متن آهنگ

بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع

بذار تو حال خودم باشم، نه نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم

بذار تو حال خودم باشم ، میخوام چند روزی تنهاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیخوام رویاهای.تو از هم بپاشن

قشنگی صورت تو به خنده هاشن

بذار تو حال خودم باشم ، منو چن تا شمع

بذار تو حال خودم باشم ، نه نمیخوام پا شم

نمیخواد پاشه

بذار برو منو اصلا با این هوا

هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سخت و یه جوری از پسش برآم

از پسش برآم

رو شده دستت برام

بذار برو منو و نیا این ورا

من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درآم

از حبسش درآم

تنگه قفسش برام

ولی من میخوام از پسش برآم

————————————-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 510
  • کدهای اختصاصی